Dacă afacerea dvs. a ajuns atât de departe fără un website sau cu un website învechit sau neoptimizat, s-ar putea să vă întrebați: avem nevoie de un website (optimizat) până la urmă? Ce rost are un website dacă afacerea are deja succes?
Răspunsul scurt este că nu a existat niciodată un moment mai bun sau mai important pentru a investi într-un site web pentru afacerea dvs. Un site web oferă o mare varietate de beneficii pentru întreprinderile mici, iar cele mai multe dintre aceste beneficii cresc în valoare de la an la an.
Am adunat cele mai importante beneficii pe care le oferă un website unei afaceri și le-am structurat sub forma celor 9 puncte de mai jos.
1. Un website vă face să arătați profesionist
84% dintre consumatorii de astăzi cred că un website face afacerea mai credibilă decât al companiilor care au doar profiluri de social media. Website-ul dvs. este, de asemenea, locul perfect pentru a arăta orice certificări profesionale, premii sau portofoliu relevant pe care le are afacerea dvs.
În plus, a avea propriul website vă permite să creați o adresă de e-mail personalizată (de exemplu, [email protected]), care adaugă un nivel de profesionalism întregii corespondențe, mai ales dacă ați folosit o adresă de e-mail personală pentru a desfășura afaceri până acum. În plus, unele instrumente de email marketing nu mai permit utilizatorilor să trimită e-mailuri de la adrese personale (Gmail/Yahoo). Asta înseamnă că, dacă doriți să profitați de puterea marketingului prin e-mail, veți avea nevoie de un cont de e-mail de afaceri.
2. Website-ul poate atrage noi clienți prin Google
S-ar putea să fiți mulțumit de dimensiunea actuală a afacerii dvs., dar fiecare companie se confruntă cu fluctuații în generarea și păstrarea clienților. Pentru a încuraja succesul continuu, trebuie să atrageți clienți noi, iar una dintre cele mai bune modalități de a face acest lucru este să vă faceți mai vizibil pe Google. Un site web vă oferă acces la multe instrumente de marketing și strategii pentru promovare. Search Engine Optimization (SEO) este strategia folosită pentru ca afacerea dvs. să apară pe primele pagini Google, pentru anumite cuvinte cheie într-un mod organic. Acest lucru este posibil prin îmbunătățirea conținutului website-ului si crearea de backlinks către website-ul dvs.
Expresia „optimizare pentru motoarele de căutare” poate fi intimidantă, dar, în practică, este destul de simplă. Studiați care cuvinte și expresii legate de afacerea dvs. obțin cel mai mult trafic pe Google, apoi construiți conținutul în jurul acestor expresii. De regulă, fiecare bucată de conținut ar trebui să se concentreze pe un cuvânt cheie diferit, astfel încât, pe măsură ce lista dvs. de conținut crește, site-ul dvs. poate fi clasat pentru mai multe cuvinte cheie.
3. Vă puteți prezenta în mod clar produsele și serviciile
Puteți arăta clienților potențiali ce vor obține atunci când lucrează cu dvs., afișând fotografii pe website. Un alt lucru pe care îl puteți face este să publicați informații importante despre produsele și serviciile dvs. pentru a vă asigura că atrageți clienții potriviți. De exemplu, dacă afacerea dvs. este un restaurant, este posibil să doriți să marcați în meniul dvs. orice articole care conțin gluten, astfel încât persoanele cu diferite afecțiuni să știe că pot mânca în unitatea dvs.
4. Puteți afișa cele mai bune recenzii și recomandări pe website
Afișarea celor mai bune recenzii și/sau recomandări pe site, este o modalitate excelentă de a stabili autoritate socială (că lumea vă cunoaște, apreciază și recomandă). Dacă afacerea dvs. a apărut în articole din ziare sau bloguri populare, le puteți prezenta și pe acestea.
Publicarea celor mai bune recenzii pe site, servește și scopului secundar de a crea o arhivă permanentă. Asta înseamnă că, chiar dacă site-urile de recenzii (Google, Facebook, TripAdivisor, Booking, etc.) decid să șteargă profilul dvs. sau se închid la un moment dat în viitor, veți avea în continuare acces la recenzii direct pe website-ul dvs.
5. Un website poate încuraja clienții să vă contacteze
Un website este locul perfect pentru a face informațiile de contact ușor accesibile clienților potențiali. Puteți chiar să publicați informațiile dvs. de contact într-un antet sau subsol, astfel încât să apară pe fiecare pagină.
6. Puteți integra website-ul cu Google Maps, astfel încât oamenii să vă poată găsi mai ușor
O hartă încorporată le permite persoanelor care nu petrec mult timp în zona dvs. să vă găsească afacerea. Acest lucru este folositor dacă găzduiți evenimente sau lucrați pe bază de programare, deoarece acestea ar putea atrage oameni care altfel nu ar petrece timp în cartierul în care se află afacerea ta.
7. Website-ul vă stabilește locul în industrie
În 2021, 71% dintre întreprinderile mici au website-uri și 81% dintre clienți caută lucruri online înainte de a cumpăra. Cu alte cuvinte, dacă concurenții dvs. sunt online, iar compania dvs. nu, acei concurenți obțin primele interacțiuni cu clienții.
Crearea unui website vă oferă un spațiu pentru a împărtăși ceea ce faceți, a stabili rolul în industrie și a intra în legătură cu clienții care au nevoie de produsele/serviciile dvs.
8. Un website nu mai este intimidant de creat și administrat
În ziua de azi, puteți crea un website modern, atractiv și prietenos cu dispozitivele mobile, fără cunoștințe de cod. Cu ajutorul WordPress, cel mai popular mod de a crea un website-uri, puteți avea website-ul dorit care să vă aduca beneficiile discutate în acest articol, în doar câteva zile.
Dacă aveți nevoie de un website modern, optimizat și administrat, vă rugăm să ne contacați: https://webmate.ro/contact/
9. Puteți obține toate aceste beneficii fără a cheltui o avere
Construirea unui website nu este doar mai ușoară decât era acum câțiva ani; este, de asemenea, mai accesibilă. Dacă lucrați cu o agenție care să vă sfătuiască corect pe tot parcursul procesului de realizare a unui website, veți putea obține un website alocând cât mai eficient resursele și folosirea unei găzduiri de calitate, fără a cheltui o avere.
Citiți mai multe despre cum alegeți o agenție web pentru realizarea website-ului 👈
Verdictul final: Aveți nevoie de un website pentru afacere?
Sper că până acum ați realizat că întrebarea nu este „Avem nevoie de un website pentru afacere”, ci „Ne putem permite să nu avem un website în era digitală”. Iar răspunsul este nu. De la an la an, online-ul crește și mai mult iar pentru a rămâne relevant este necesar un website optimizat. Clienții sunt online, concurenții sunt online, iar dacă nu faceți tot posibilul pentru a vă pune la dispoziția clienților, concurenții și clienții se vor conecta, lăsând afacerea dvs. în spate.
Dacă sunteți gata să începeți, luați legătura cu noi pentru a vedea dacă ne potrivim: https://webmate.ro/contact/