Predarea lecțiilor de muzică, împărtășirea rețetelor, oferirea de servicii de îngrijire a câinilor – fie că este un hobby sau o schimbare de carieră, vă puteți transforma pasiunea în venit. Aflați cum să obțineți profit din afacerea dvs. secundară.
Un site web servește mai multor scopuri. Vă puteți face publicitate afacerii. Vă puteți vinde produsele. Sau puteți preda lecții de muzică. Nici măcar nu trebuie să cheltuiți bani serioși. Vă puteți trata site-ul web ca pe o afacere secundară și îl puteți conduce ca pe un hobby.
Asta nu înseamnă că nu ar trebui să încercați să obțineți profit. Citiți mai departe pentru a afla mai multe despre potențialele idei de site-uri web pe care le puteți începe ca următoarea afacere secundară.
De ce aveți nevoie pentru a începe website-ul dvs.?
- Nume de domeniu – aceasta este adresa online a site-ului dvs. web. Puteți merge cu un nume la fel de simplu ca numedomeniu.ro sau vă puteți gândi la un nume de marcă. Un nume de domeniu costă de obicei în jur de 50 Lei pe an. Alegeți un nume de domeniu scurt, dar puternic, ușor de reținut pentru vizitatorii dvs.
- Găzduire web — O gazdă web menține website-ul dvs. online și îl conectează la internet. Sunt disponibile sute de servicii de hosting. Costă oriunde de la un dolar pe lună la sute de dolari pe lună. Dacă sunteți interesat de găzduire web, aflați că oferim planuri de găzduire care acoperă toate necesitățile proiectului. Mai multe detalii la: https://webmate.ro/gazduire-web/
- Alegerea unei platforme — Platformele web vă ajută să creați și să vă gestionați website-ul. O platformă de website-uri acționează ca o bază pe care vă puteți construi site-ul web.
WordPress este cel mai popular exemplu. Acesta alimentează mai mult de o treime din toate site-urile web.
1. Magazin de comerț electronic
Comerțul electronic a cunoscut o creștere uriașă în ultimii doi ani. Adobe estimează că va ajunge la 4,2 trilioane de dolari la nivel global până la sfârșitul anului.
Puteți profita de această oportunitate creând magazinul dvs. de comerț electronic cu. Vă puteți extinde afacerea fizică sau puteți începe o afacere secundară.
Deși s-ar putea să vă gândiți la magazinele de comerț electronic care vând produse clienților, nu se limitează doar la asta. Vă puteți concentra pe B2B, vinde pe bază de abonamente sau la vânzarea de cursuri online. Singura limită a comerțului electronic este imaginația dvs.
Puteți vinde articole fizice pe care le faceți cu plăcere sau produse digitale, cum ar fi cărți electronice, NFT sau orice altceva pentru un venit pasiv.
În timp ce costurile de pornire vor varia în funcție de nișa pe care o urmăriți, majoritatea magazinelor au nevoie de un site web și de o modalitate de a colecta plăți.
2. Dropshipping
Dropshipping-ul a explodat în popularitate datorită costurilor scăzute de pornire și ușurinței de scalat. Începând cu 2019, este unul dintre primele cinci modele de afaceri online pentru magazinele care câștigă peste 30.000 USD pe an.
Puteți vinde produse fizice fără a fi nevoie să păstrați un inventar. Comandați produsele după primirea plății de la clienți.
Când începeți, cel mai bine este să alegeți articole mici și ușoare pentru a minimiza costurile de transport. Produsele de înfrumusețare precum serul cu vitamina C și plasturii pentru acnee sunt populare. Articolele de fitness, cum ar fi covorașele de yoga și îmbrăcămintea pentru sport, au generat vânzări impresionante.
Aveți nevoie doar de un magazin online și de un furnizor de dropshipping pentru a rula un site web de dropshipping.
Asigurați-vă că articolele dvs. sunt aprobate pentru vânzare. Furnizorii de plăți resping plățile pentru unele suplimente și articole medicale.
3. Blog Personal
În timp ce câștigurile din bloguri depind de nișă și de programele de afiliere, blogurile rămân populare dintr-un motiv. Puteți scrie un blog despre orice dacă aveți pasiune sau experiență.
Unii bloggeri scriu povești personale sau experiențe din propria lor viață. Unii bloggeri își îmbină munca profesională cu marca lor și își construiesc următorii în acest fel. Dacă nu doriți să scrieți despre viața personală, puteți, de asemenea, să scrieți pe blog despre un hobby sau interes pe care îl împărtășiți cu alții.
Cu optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) și atingerea subiectelor de care oamenii sunt interesați, puteți ajunge pe primele pagini ale motoarelor de căutare. Apoi, puteți câștiga din programe publicitare precum Google Adsense sau marketing afiliat.
Dacă dezvoltați un număr de fani, vă puteți extinde blogul într-un site web de membru cu cursuri și cărți electronice. Cu alte cuvinte, un blog personal îți oferă mult spațiu pentru a crește și a personaliza.
4. Website de Consultanță
Dacă vă place să împărtășiți sfaturi specifice profesiei sau experiențe din hobby-ul preferat, un website de consultanță este o alegere atractivă.
Adăugați un CV care evidențiază cunoștințele, astfel încât ceilalți să ajungă să vă cunoască și să aibă încredere în dvs.
Puteți consulta personal (fizic) sau online. Sau puteți oferi conținut premium sub formă de cursuri de auto-ajutor sau cărți electronice.
Folosiți butoane de plată pentru posibilitatea ca și clienții să plătească direct pe website-ul dvs.
5. Rețete / Alimente
Ați început să gătiți mai mult după pandemie? Mai mult de jumătate dintre oameni au spus că mănâncă mai mult acasă de când a început pandemia și mulți intenționează să continue practica.
Un blog cu produse alimentare prin care să împărtășiți noile rețete preferate și clasice de familie este o modalitate excelentă de a intra în legătură cu utilizatorii din întreaga lume. Sau puteți profita la maximum de tendința recentă de alimentație mai sănătoasă și de utilizare sporită a condimentelor și vă puteți crea site-ul web cu alimente în jurul acestor nișe.
Faceți poze profesionale cu gătitul dvs. pentru a ieși în evidență pe alte bloguri. Adăugați imagini cu ingrediente pentru a adăuga valoare. De asemenea, distribuiți videoclipuri pentru a ajuta vizitatorii să vă reproducă rețetele.
6. Podcast
PwC estimează venituri din reclamele podcast-urilor, de peste 1 miliard USD anul acesta. Podcasturile acoperă sute de subiecte și ajung la milioane de ascultători.
Puteți începe un site web de podcast pentru a vă împărtăși și experiența pe un subiect relevant. Genurile populare includ finanțe, crypto, educație și ficțiune.
Pentru a începe, aveți nevoie de un microfon, computer, difuzoare și software de editare. După ce ați înregistrat și editat emisiunea, încărcați-o pe o gazdă precum Podbean și distribuiți emisiunea în aplicații populare precum Spotify și Google Podcasts.
Cu propriul website, aveți libertatea de a-l monetiza așa cum doriți. Puteți vinde produse promoționale și spațiu publicitar sau puteți face marketing afiliat.
Creați un landing page pentru a vă educa vizitatorii cu privire la nișa dvs. și pentru a răspunde la cele mai frecvente întrebări.
7. Website de Recenzii (Reviews)
Ajutați alți cumpărători cu recenzii ale produselor dvs. preferate. Aproape 90% dintre cumpărători citesc o recenzie înainte de a face o achiziție. Deci, aceasta este o nișă la cerere.
Limitați-vă la una sau două categorii de produse, cum ar fi îngrijirea pielii și machiajul sau electronice și jocuri pentru a deveni un expert. Fiecare recenzie ar trebui să aibă mai multe imagini ale articolului în cauză și feedback sincer care îi ajută pe cumpărători.
Pe lângă fotografii, încercați să adăugați videoclipuri la recenzii pentru a ieși în evidență și a genera trafic. 54% dintre consumatori doresc să vadă mai multe videoclipuri de la mărci. Vlogging-ul adaugă o notă personală care te conectează cu publicul tău.
Aceasta este o idee excelentă pentru a genera venituri din marketing afiliat și venituri din reclame. În plus, este posibil să primiți gratuit unele dintre produsele dvs. preferate pentru a le revizui.
8. Blog de Călătorit
Blogurile de călătorie sunt pregătite să revină în acest an. Tripadvisor a menționat că rezervările pentru acest an sunt de două ori mai mari decât călătoriile rezervate pentru restul anului trecut.
În timp ce blogurile de călătorie necesită investiții în timp și energie, le puteți încerca dacă aveți niște planuri de călătorie în acțiune. Aceasta este o modalitate excelentă de a încerca să acoperiți măcar unele dintre cheltuielile de călătorie.
Puteți vorbi despre restaurantele noi care s-au deschis și atracțiile locale pe care le-ați vizitat sau puteți împărtăși experiențele dvs. colective. Includeți o mulțime de fotografii și videoclipuri pentru a oferi o experiență captivantă. De asemenea, distribuți cât mai des pe rețelele sociale pentru a vă extinde audiența.
De asemenea, vă puteți remarca prin informații actualizate care țin cont de cele mai recente reglementări post-pandemie. Puteți sfătui călătorii cu privire la cele mai bune modalități de a adera la modificările recente.
9. Tutoriale și How-To
Website-urile de tutoriale îi ajută pe începători să învețe noi abilități. Dacă sunteți bun la ceva, vă puteți împărtăși experiența prin intermediul instrucțiunilor de pe site-ul dvs.
Acest tip de website necesită imagini de înaltă calitate care detaliază fiecare pas al procesului. Pentru o sarcină complicată, este posibil să aveți nevoie și de videoclipuri suplimentare. Așa că veți avea nevoie de o cameră și microfon decente pentru a oferi conținut valoros.
Vă puteți vinde tutorialele sub formă scrisă sau video. Sau le puteți oferi gratuit cu venituri din reclame.
Folosiți butoanele de distribuire a rețelelor sociale pentru a ajuta la popularizarea website-ului și pentru a crește gradul de conștientizare a mărcii.
10. Website de Fitness
Sunteți antrenor de yoga? Sau ai o pasiune pentru antrenament?
Fitness-ul este întotdeauna un subiect popular: piața globală a cluburilor de fitness și sănătate a depășit 96 de miliarde de dolari în 2019.
Puteți încerca orice, de la videoclipuri pentru abonament la planuri de antrenament personalizate trimise direct în căsuța de e-mail a clientului pentru a obține venituri în această nișă.
Când construiți un website de fitness, să aveți termeni și condiții clare pentru a evita răspunderea dacă cineva se rănește în urma programului dvs. Faceți-vă prețurile ușor vizibile și distribuiți câteva exemple de videoclipuri pentru a vă ajuta clienții în a vă evalua oferta.
Fotografiile de înainte și după ale clienților mulțumiți funcționează foarte bine.
Planurile de dietă pas cu pas sau cărțile electronice vă pot ajuta să apăreați rapid pe motoarele de căutare.
Gânduri finale
A face primul pas pentru a construi propriul website poate fi înfricoșător. Cu Webmate, poți renunța la aceste temeri. Trebuie doar să vă concentrați pe trimiterea unui brief cât mai cuprinzător. Am detaliat aceste aspecte in articolul trecut: Cum să ceri o ofertă de creare website – Brief design de website