Fraud Blocker

Anatomia Unei Pagini Perfecte

This is a short introduction to the blog post, which you can easily add to your posts with a custom field.

Autor articol: webmate

Deși nu există o formulă specifică pentru a crea o pagină perfectă, există câteva reguli generale pentru a crește șansele de a realiza o pagină optimizată. Dacă sunteți în căutarea unor idei de început, infograficul de mai jos este un loc minunat pentru a începe.

Și nu uitați, după ce creați primul landing page (pagină de destinație), trebuie să testați continuu diverse variante ale acesteia pentru a vă îmbunătăți ratele de conversie.

Vezi imaginea completa aici: Vezi poza

Îmbunătățiți conversiile printr-un design eficient al landing page-ului

Cele mai bune modele de pagini de destinație sunt simple și transmit un mesaj. Duceți paginile la nivelul următor cu aceste 10 sfaturi despre design-ul landing page-ului. Acest ghid vă va arăta cum să folosiți culoarea, plasamentul, titlurile și copierea pentru a crea landing page-ul perfect.

1. Titlurile paginii ar trebui să se potrivească cu textul reclamei

Textul reclamelor și titlul landing page-ului ar trebui să se completeze reciproc. Scorul dvs. Google Ads este cel care vă clasează reclamele în căutarea Google. Acest scor poate fi îmbunătățit prin existența unei relații consistente între textul reclamelor și textul paginii de destinație. Pentru a obține cât mai multe conversii, trebuie ca vizitatorii să găsească pe website ceea ce este promis în textul reclamei dvs.

2. Titluri clare și concise

Titlul paginii de destinație este unul dintre primele lucruri pe care un vizitator le va citi, așa că trebuie să aibă un impact major. Nu trebuie să fie ambiguu sau să plictisească, ci să îndrume un vizitator să arunce o privire mai atentă. Folosiți un limbaj îndrăzneț, descriptiv, care să atragă atenția și să facă o declarație clară. Titlul ar trebui să informeze cititorul exact despre ce este vorba în pagină și să-l atragă să citească în continuare. Păstrați titlurile scurte pentru cel mai mare impact.

3. Gramatică impecabilă

Toată gramatica site-ului trebuie să fie impecabilă. Întotdeauna verificați de două sau de trei ori textele dvs. și rugați pe altcineva să recitească încă o dată. În exemplul unui comerciant online care solicită vizitatorilor să cumpere și să furnizeze informații personale și de facturare, încrederea clientului va fi micșorată dacă există greșeli de ortografie sau gramatică neglijentă.

4. Folosiți indicatori de încredere

Pentru o modalitate eficientă de a construi încredere, includeți păreri, recenzii, mențiuni de presă, sigilii de garanție și certificate de securitate și încredere a terților (Better Business Bureau, VeriSign etc.).

5. Folosiți un call-to-action (CTA) puternic

După ce un vizitator citește titlul, este esențial să știe ce să facă în continuare. În cazul Mozilla Firefox, când și-au schimbat apelul la acțiune de la Încercați Firefox 3 la Descărcă Acum – gratuit, acesta din urmă a depășit îndemnul inițial cu 3,6% și a avut un nivel de încredere de peste 99%, rezultând încă 500 de descărcări în timpul testului.

6. Butoanele și CTA-urile ar trebui să iasă în evidență

Identificați cuvintele cheie pe care le-ar putea căuta persoanele interesate de serviciul dvs. și adăugați-le la cuvinte precum gratuit, nou, cumpărare sau descărcare acum. Un buton de conversie ar trebui să iasă în evidență și să fie mare, luminos și între primele rânduri.

7. Cel mai bun conținut în primul ecran

Spațiul pe care îl vede un vizitator fără a fi nevoit să deruleze este locul în care ar trebui să fie cele mai importante părți ale paginii web. Plasați butonul de îndemn în acest spațiu și într-o locație în care ochiul spectatorului va scana pagina. Nu aveți niciodată butonul sau formularul într-un loc unde trebuie căutat.

8. Testează mereu

Optimizați o pagină de destinație pentru conversie în timp. Rulați teste A/B, cum ar fi schimbarea textului, a imaginilor și a CTA-urilor pentru a vedea ce rezonează cel mai mult cu vizitatorii. Pe lângă testarea A/B, testarea a două design-uri de site complet diferite unul față de celălalt vă poate ajuta să creați îndrumări generale pentru paginile de destinație care contribuie la creșterea conversiilor. Rulați teste A/B pe formularele dvs. pentru a compara elemente între ele pentru a afla ce formulare convertesc mai bine.

Ce este testarea A/B?
Testarea A/B este situația în care un eșantion de vizitatori este comparat cu o varietate de eșantioane de testare în care se schimbă o singură variabilă pentru a analiza si îmbunătăți ratele de răspuns.

9. Utilizați imagini și videoclipuri care se referă la text

Adăugarea de videoclipuri cu părerile clienților și imagini ale produselor pe o pagină este o modalitate excelentă de a atrage atenția vizitatorilor. De asemenea, oferă cumpărătorilor un impuls suplimentar pentru a studia și căuta mai departe un produs.

Legăturile care conectează utilizatorul la o grămadă de alte website-uri sau pagini îi vor distrage atenția și vor avea un impact negativ asupra conversiilor. O mulțime de link-uri pot avea sens pe un website obișnuit, dar pe un landing page, simplitatea este cheia.

Ce culori ar trebui să utilizați pe website?

Culorile care atrag un spectator vor varia de la un website la altul. Aplicarea culorilor potrivite poate atrage trafic, poate plictisi privitorii sau speria pe alții. Ele stabilesc atmosfera designului paginii de destinație și influențează acțiunile vizitatorului.

De ce ar trebui incluse formulare pe landing page?

După ce ați creat o pagină de destinație puternică și un îndemn la acțiune (CTA), aveți nevoie de o modalitate de a prelua informațiile oamenilor.

Căutați mai multe sfaturi despre conversii sau idei generale despre website? Atunci vezi blogul nostru: https://webmate.ro/blog

Articole similare

Descoperiți articole similare care te-ar putea interesa.

Cum Să Utilizezi Marketingul pe Instagram pentru Afacerea Ta

Instagram este o platformă de social media cu peste 1 miliard de utilizatori activi lunar. Crearea unui profil de afaceri pe Instagram poate oferi multiple avantaje pentru promovarea unei companii. Pentru a configura un profil de afaceri pe Instagram, este…...

Photo Instagram Ads

Ghidul pentru Crearea unui Stil Vizual Coerent pentru Brandul Tău

Stilul vizual reprezintă un element fundamental în construirea și menținerea identității unui brand. Acesta facilitează recunoașterea și asocierea anumitor elemente vizuale cu brandul respectiv. Un stil vizual consistent transmite profesionalism, coerență și stabilitate, influențând pozitiv percepția publicului asupra brandului. În…...

Photo Brand Moodboard

Ofertă Black Friday

Te rugăm să alegi ofertele de care ești interesat completând formularul de mai jos.

După ce completezi detaliile de mai jos, vei fi contactat de echipa noastră în maxim 24h pentru toate detaliile și condițiile ofertei.